۶/۱۴/۱۳۸۷

we are taking it easy

"نه ,دقت کن: Dell به هیچ وجه به درد یه مهندس برق نمی خوره .البته هر کی باید متناسب با نیاز های خودش و اون چیزی که از یه لپ تاپ انتظار داره خرید کنه ولی Dell  آشغالترین مارکیه که هر آدمی می تونه بپسنده ،انگار پول بدی خره مرده بخری!"


-فرد فوق الذکر ظفرمندانه 3 ماه بعد یک Dell-Latitude  خریده و اساسا با خود حال می کند! بدون این که کسی سخنرانی غرا ئ فرد فوق الذکر درباره ی Dell  و ضمایم را به خاطر آورد!


 


"دست از این سوسول بازی ها ور دارین تا کی قراره زن دنبال مد و آرایش و ماتیک و مربا باشه ،تا کی قراره زن زیر بار  خواسته های  مرد بره ,تا کی قراره شخصیتش در یک رابطه تعریف شه..."


-آثار مش بلوطی هنوز بر سر موهای فرد فوق الذکر دیده می شود. شایان ذکر است فرد فوق الذکر 6 ماه قبل به دلیل طلاق از همسر به طور مرتب به یک روان پزشک مراجعه می کرد.البته کسی متوجه "مش بلوطی " نشده و خاطره ی "شوهر طلاق گرفته " را به یاد نمی آورد


 


"ببین ! همینه دیگه .مشکل ما همین بی نظمی و قانون گریزیه .مثلا اگه من به عنوان راننده خودمو جای عابر پیاده بذارم می فهمم که گوشه ی خیابون منتظر بشی یکی بهت راه بده چه قدر سخته..."


-فرد فوق الذکر شیشه ی خودروی خود را پایین کشیده .پاکت چیپلت مزمز را از شیشه بیرون می اندازد که با توجه به سرعت 140km/h فرد فوق الذکر در خیابان با عرض 2.5 متر ،به شیشه ی خودرو ی پشت برخورد میکند.البته سرنشینان دیگر چیزی متذکر نمیشوند...!


 


 


  


*اساسا خیلی خوبه که ما خیلی چیزا رو نمیبینیم ,خیلی چیزا رو به خاطرنمیاریم و خیلی چیزا رو متذکر نمیشیم...چون اون وقت دیگران هم مجبور میشن ببینن ,به خاطر بیارن و متذکر بشن!


نظرات:
سلام. زبان طنز گزنده. معلومه هوش زیادی داری. نوشتت خیلی خوب بود. موفق باشی.
 
حالا من با ابعاد دیگر یارو کار ندارم، اما بند از شوهر طلاق گرفتنش و پیش روانپزشگ رفتن اش با حرفاش تناقض نداشت.هرکسی ممکنه آقای شوهرش خیلی آشغال بوده باشه ، اما بازم وقتی ازش جدا بشه پوستش کنده بشه و ضربه شدید بخوره...
 
خب... این "بداهه نویسی" و چیزای دیگه که گفتی، هست. ولی به نظرم بد نیست. به نظرم آدمها تو این لحظات معنی پیدا میکنن و تو این لحظات بیشتر از هر وقت دیگه ای خودشونن.
 
آها! یادم می مونه!
 
تو که همه پست های دیس.ایگنوتیس رو شر کردی...خب به خودشم لینک میدادی دیگه
 
من الان متوجه شدم که با معین موافقم
 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]