۳/۰۲/۱۳۸۸

جَو

 


 من با طرح دست بند سبز مشکلی ندارم. به این که پهن ترین دست بند مال هم کلاسی ایه که سر کلاس اندیشه گفت:"آلبر کامو یک نهیلیسم ه " هم اعتراضی ندارم.


حرف من اینه که اگر قرار ه20 میلیون رای قطعی مال طرف مقابل باشه احمقانه است که رای این ور 8-7 رو دو نفر پخش بشه.


این که گفته می شه طرفداری از موسوی خیلی بیشتره رو هم قبول ندارم؛نه طرفداران شیخ و نه طرفداران رئیس جمهور فعلی آدمای دستبند به دستی نیستن که بشه سرشماریشون کرد؛22 خرداد در آرامش و سکوت برگه ی رای رو تو صندوق می اندازن و شناسنامشون که هیج جای خالی که نشان از تحریم هیچ انتخاباتی نداره یه مهر دیگه میخوره.


کسانی که از نتیجه ی  4 سال پیش ناراضین به یاد بیارن که اگر همون موقع کم تر آرمانی و بیشتر عملی فکر کرده بودن نتیجه بهتری می گرفتن.


فکر می کنم باید تمام تلاش جهت یک دست بودن آرای اصلاحات باشه.تا 22خرداد صبر خواهم کرد و به کسی رای خواهم داد که امیدوار باشم تعداد آرای متمرکز اصلاحات رو به عدد قابل قبول تری می رسونه.


آرمانی ندارم که به خاطرش از "شخص " حمایت کنم.


بخوانید:


 +پوتشکا/انتخابات و چیزهای دیگر


+به خدا هیچ جا تهرون نمی شه.


نظرات:
نتونستم مستقیم بت بگم که بازم توجیه شدم ! بازم تو چربید ایدت به ایدم!
ولی اولاری اتور...عجب عکسیه این عکس!
 
اینجورام که میگین نیست 20 میلیون رای عدد اغراق آمیزیه. نیاز به آرمان نیست طرفدارای میر حسین که یکیش خود منم شرایط رو در نظر گرفتن و گزینه مناسب رو انتخاب کردن. یادمون نره که کروبی هرگز نمی تونه جکلات رو به هم وصل کنه و یه یه بند معنی دار ادا کنه. کله همیشه رو به بالاش رو هم نباید نادیده گرفت که آبروی ایران در مجامع عمومی رو می بره. حتی اگه خودش نابغه باشه(که نیست) ودور وبریاش نابغه باشن وبا دلایل منطقی دورش جمع شده باشن(که نیستند و خیلیاشون از سر لج بازی دورش جمع شدن)
 
وبلاگ ها و دیدگاه نامزدهای انتخاباتی

دیدگاه احمدی نژاد در مورد این رسانه ها

متاسفانه در دولت نهم لايحه اصلاح قانون مطبوعات به تصويب رسید بر اين اساس مجلس اجازه كنترل سايت ها و وبلاگ ها را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي داد تا اگر از اين وزارتخانه مجوز نگيرند، بتوان با آنها برخورد قانوني كرد.حتي دادگاهِ سايت هايي كه در وزارت ارشاد ثبت نام نكنند، دادگاه عمومي بوده و از هيات منصفه بي بهره هستند.



دیدگاه میرحسین در مورد این رسانه ها

من اعتقاد به آزادی کانال های تلویزیونی دارم، البته با نظارتی که مشکلات سیاسی یا اخلاقی به بار نیاورد . باید پس از دست یابی به فهمی درست از واقعیت های پیش روی کشور، تلاش کنیم با توجه به امتیازات نسبی، توانمندهای کشور، فرهنگ غنی اسلامي و گذشته بسیار عمیق خود، تغییرات را به نفع مصالح ملی کشور مدیریت کنیم. حفظ ارزش ها استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و استقرار عدالت از اهداف انقلاب اسلامی است . میتوان با کمک این رسانه ها بر آن دسته از هنجارهای بین المللی که ممکن است بر ضد منافع ملی ما عمل کنند، غلبه کرد. می توان به سامان دادن ارزش های جهانی متناسب با ارزش های عمومی و دینی خود پرداخت . اسلام آن گاه یک اسلام ناب است که بتواند با تحولات جهان امروز روبرو شود و با استفاده از نقاط قوت ديني و ملي در آن تاثير بگذارد . دستاوردهای این ارتباطات ایمان و اعتقاد به اسلام و حاکمیت ارزشهای دینی و ارزشهاي ملي در جامعه ماست .

دیدگاه مهدی کروبی در مورد این رسانه ها

موضع کروبی در این زمینه این است که اینترنت باید به‌طور غیر تبعیض‌آمیز در اختیار همگان باشد. اصل در دسترس بودن اطلاعات ، برای همگان مورد پیگیری خواهد بودو عدم وجود گردش آزاد اطلاعات مورد انتقاد ایشان است . ایشان در بیانیه حقوق بشر خود اعلام نمودند جامعه ما جامعه با نشاطیست که بیشترین وبلاگ نویسان را دارد .لازم به یاد آوریست که تنها گروهی که به فیلترینگface book اعتراض کردند جناح مهدی کروبی بوده و دیگر کاندید ها توجهی به این مطلب نکردند.
 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]