۵/۰۷/۱۳۸۸

حساب کردن رو شعور-درک-فهم،بیش از حدِ طرف مقابل،نتیجه ای گند تر از احمق فرض کردنش داره. 

۵/۰۲/۱۳۸۸

My used-to-be room


 


(*)photos edited by


۴/۲۵/۱۳۸۸

Useless experiences /part 2

بارها شده بگم یا فکر کنم این داستان عینا شبیه یه داستان دیگه است.وضعیت یکی شبیه وضعیت اون یکی ه.فلان آدم شخصیتا شبیه بهمان آدمه.این برهه ی تاریخی کاملا شبیه فلان برهه ی تاریخیه.     بارها و بارها شده که آدما رو دسته بندی کنم.دسته ای که این طورن؛دسته ای که اون طورن.تیپ یک,تیپ دو.آدمایی که موقع حرف زدن مکث می کنن و آدم هایی که مسلسل وار حرف می زنن.گروهی که قاطی می شن و گروهی که دور می گردن .آدمایی که خونسردن و آدمایی که زود عصبی میشن.از فلان کاری که فلان کس می کنه منظورش اینه و اون نیست .افراد  تیپ یک با تیپ دو کنار نمیان ؛افراد تیپ 7 با تیپ 12 نمی سازن.از فلان چیز فلان طور باید نتیجه گرفت .آدما ی گروه 5 در شرایط  "ج" کوتاه نمییان و الی آخر...


 داستانی که هر کس داره؛ میلیمتری با داستانی دیگه فرق میکنه.همین میلیمترها ,بک گراند هایی که فرد داره ,شرایطی که توش بوده ,وضعیت روحیش ,استیتی که انتخاب میکنه ,کتابایی که خونده ,کتابایی که نخونده,روزمره های کوچیکش, بقال سر کوچشون همیشه حداقل ذره ای با موارد ذکر شده ی یکی دیگه فرق می کنه.


این جاست که داستان ما,تجربیات ما,مقایسات ما به هیچ دردی نمی خوره.که دردی رو دوا نمیکنه.تجربیات ما حتی به درد خودمون هم نمی خورن چون ما هیچ وقت شرایطی مشابه چیزی  رو که قبلا توش بودیم  تجربه نخواهیم کرد و آدمایی مشابه افرادی که قبلا می شناختیم نخواهیم دید.


هر چی بیشتر آدم بشناسیم, بیشتر ببینیم , بیشتر بدونیم, می بینیم که نتیجه هایی متفاوت و حتی متضاد برای یه انتخاب واحد امکان پذیره.هر چی بیشتر بشناسیم بیشتر می فهمیم که تلفیق مختلفی از ویژگی های شخصیتی امکان پذیره.می بینیم که نتیجه ای که میشه از یه انتخاب گرفت؛مستقل از اتفاقات قبلی و خواسته یا برنامه ریزی ماست.


ما برای زندگی مطلقا الگویی نداریم,در انتخاب و تصمیم گیری کاملا تنهاییم و فقط می تونیم امیدوار باشیم که بعدا از انتخاب هایی که کردیم متاسف نشیم.


Useless experiences /part 1:finding your made-in-heaven pair of shoes*


۴/۱۲/۱۳۸۸

SMS

می خواستم بگم که :بیاین اس.ام.اس نزنیم؛نه این که مثلا تحریم کنیم که مخابرات ضرر کنه و فردا بیان بگن غلط کردیم و ما این جوری نتیجه ی خاصی بگیریم ها؛صرفا واسه این که احساس مسخرگی نکنیم که هر وقت خواستن قطعش کنن و فردا دوباره وصلش کنن و ما مودب و سر براه نگاه کنیم ببینیم کِی صلاح می دونن ما رو از امکانات بهره مند کنن...


بعد فکر کردم که ما به هر حال مسخره هستیم ومیزان وقاحت غیر قابل تخمین!فردا میان می گن امکانات جدیدی که مخابرات بعد از قطعی ارائه داده با استقبال گسترده ی هم وطنانمون رو به رو شده و ما به درخواست همین عزیزان تصمیم گرفتیم قیمت اس.ام.اس انگلیسی رو از 23 تومن به 230 تومن افزایش بدیم.


برا همین تغییر نظر میدم و میگم: هرچه  قدر دوس دارین اس.ام.اس بزنین .اصلا همه ی کوپناتونم برین بگیرین .فردا اگه دیدید  دارن جایی نصف قیمت روغن مایع واسه سالاد میدن اونم بگیرین.کارنامه هاتونم ببرین شهربازی واسه بلیط مجانی مری-گو-راند.هر جا هم با کارت دانشجویی یه چیز نصف قیمت دادن برین تو صف اونم واستین.لا اقل آش نخورده و دهن سوخته نشیم!


This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]